Останній дзвоник 2016!
Парад геометричних фігур
Осінь 2015!
Зустрічаємо Новий 2016 рік
На ганку школи
Перший урок "Україна - єдина країна!"
Святкуємо День захисника Вітчизни
Виховна година "Мої права - моє життя"
Вивчаємо мікроскоп на уроці біології
Наводимо лад на шкільній ділянці
Весняний настрій
Святкуємо 8 Березня
Переможці гри "Геліантус"
Зустрічаємо весну 2016!
Наші красуні дівчата!
"Чудовий весняний настрій"
Летимо назустріч мріям...
Наш неповторний клас!
День здоров’я 2016!
Пікнік на День здоров’я
Відкритий урок з біології
Наша дружна класна родина!

неділю, 25 грудня 2016 р.

З днем народження!

Вітаємо з Днем народження нашу однокласницю 
Ковбасу Анастасію!

Нехай волошками цвітуть літа прекрасні,
Нехай здійсняться тисячі бажань,
Щоб доля дарувала тільки щастя,
Ні грама бід, ні капельки страждань.
Життя хай квітне, мов вишневий сад,
І кожен день усміхнено радіє,
А доля подарує зорепад
Здоров'я, миру, успіхів надії
Усмішок глибоких, як дно океану,
Й міцного кохання - без меж і обману.

Твій День Народження прийшов,
А це таке важливе свято,
Хай несе радість і любов,
І щирих привітань багато,
Зорю найкращу з усіх зір
І квітів шелест й пісню ночі,
У своє щастя Ти повір –
І матимеш усе, що хочеш!

Немає коментарів:

Дописати коментар