Останній дзвоник 2016!
Парад геометричних фігур
Осінь 2015!
Зустрічаємо Новий 2016 рік
На ганку школи
Перший урок "Україна - єдина країна!"
Святкуємо День захисника Вітчизни
Виховна година "Мої права - моє життя"
Вивчаємо мікроскоп на уроці біології
Наводимо лад на шкільній ділянці
Весняний настрій
Святкуємо 8 Березня
Переможці гри "Геліантус"
Зустрічаємо весну 2016!
Наші красуні дівчата!
"Чудовий весняний настрій"
Летимо назустріч мріям...
Наш неповторний клас!
День здоров’я 2016!
Пікнік на День здоров’я
Відкритий урок з біології
Наша дружна класна родина!

понеділок, 9 січня 2017 р.

З Днем народження!

Вітаємо з Днем народження
Лоцман Анастасію!

Сьогодні янголи тебе вітають
І шлють благословення на літа.
Нехай все радісне тебе не оминає,
Іскриться молодим вином твоє життя.

Нехай веселкою простелеться дорога,
Хай в’ється, в’ється чарівний клубок.
Бажань, усмішок, щастя до порогу.
І доля піднесе хай до зірок!


© http://pozdravok.ru/pozdravleniya/den-rozhdeniya/i/na-ukrainskom/2.htm


Хай звучать найщиріші вітання!
«З Днем Народження!» — скажуть усі.
Хай здійсняються всі побажання.
Буде радісно хай на душі.

Хай здоров’я не зрадить завчасно.
Мир і злагода буде в сім’ї.
На душі хай весна буде ясна.
Навіть в сірі нахмарені дні.

© http://pozdravok.ru/pozdravleniya/den-rozhdeniya/i/na-ukrainskom/2.htm

Немає коментарів:

Дописати коментар